12 Mayıs 2012 Cumartesi

Bir blogger buluşması!

En başta söyleyeyim ki böyle bir şeyin olma ihtimalini o kadar düşük görüyordum ki, böyle bir şeyin hayalini bile kurmazdım. Çok zor derdim. Ama gerçekleşti! Bunun için Mia'm ve Vişne Çürüğü'me çook teşekkür ederim.
İçimden bir ses çook uzun yazacağımı söylüyor umarım sıkılmazsınız!

Gönlüm isterdi ki bu yazıyı buluşmanın ertesi günü yazayım. Olaylar sıcakken. Hala yaşadığım neşenin etkisini üzerimden atamamışken. Ama şu an üzerinden bir hafta geçmişken bile Mia'm ve Vişne'm ile birlikte oturduğumuz kafe de ki ortamı, sohbetimizi, gülümsemelerimizi düşündükçe aynı neşe ile doluyorum! Ve bir blogger buluşması temalı postuma başlıyorum.

 Perşembe günü dershanede tesadüf eseri var olduğunu öğrendim! Taksim'de 3 saatlik bir serbest bırakılacağımız zaman dilimini öğrenir öğrenmez adımı gezi listesine yazdırdım ve 1-2 saat içinde gerekli işlemleri ışık hızıyla hallettim!
(bakınız gerekli işlemler
*anne baba ikna edilecek
*gerekli para istenecek
*izin belgeleri imzalatılacak
*bozuk fotoğraf makinesi yerine ödünç alınacak bir makine bulunacak!
evet aynen öyle. Bunları 2 saat içinde hallettim. Dershane ve annemin iş yeri arasında mekik dokudum desem yeridir!

Hazırlıklar tamamlandı. Sabah 6da yola çıkıldı. Cevahir'de bir güzel eğlenilip alış-veriş yapılırken İstanbul'da oturduğumuz zamanlardan (çook eskilerden) çocukluk aşkım sayılabilecek kişiye, Can'a haber verildi.
Ne yazık ki Can Cevahir'e gelmem 2 saat alır ama Taksim'de şansımı deneyeceğim demesine rağmen o gün babasıyla olan işleri uzamış ve gelemedi. Can'dan daha sonra uzun uzun bahsedebilirim hatta şuraya da not alayımda unutmayayım.
Olsun ama ben Mia'm ve Vişnem'e sahiptim! ehe

Taksim'e arkadaşlarımla vardığımda telefonumda 'batarya zayıf' ibaresi ile şok oldum desem yeridir. Hemen Vişne'mi aradım çünkü Mia'nın zaten Taksim'de olduğunu biliyordum ardından onu ararım derken Vişne'minde taksime çoktan geldiğini öğrendim. Hemen onu beklemeye koyuldum ve birden karşıma gülerek çıktı!. Küçük bir çığlık sonrası sıkı sıkı sarıldık. Ve hemen Mia için telefonuma sarıldım ama ne yazık ki kapanmıştı.

Derhal 15 dakika da şarj eden kutunun başına gittik! Dışarı çıktık 15 dakika sona geldiğimizde kutunun başında bekliyorduk biz ''15 dakika oldu neden çıkmıyor bu'' diye söylenirken, bir görevli erken bitenleri öne alıyoruz adınız yazılıdır oradan bakın demez mi! Kendime ''salak Summer insan bir sorar'' diye diye açtığım telefonda Mia'nın arama ve mesajlarını gördüm. Beklediğimiz yeri ona haber vererek sakin bir köşede beklemeye başladık. Taksim'de ne kadar sakin bir köşe olursa işte ehe

Biz beklerken karşımızdan 40 kadar kişi ile geziye geldiğimiz bazı arkadaşlarım geçti. Hepsi olmasa da beni tanıyanların garip bakışlarını yakaladım ama o sırada Vişne ile gülüşmekle o kadar meşguldük ki önemsemedim.

Veeee dırırırım!
Olan şuydu, duyduğum Summeeer! sesiyle arkamı dönmem, karşılıklı kısık kız çığlıkları ile Mia ile resmen tanışmamız, gülüşmeler, inanamıyorumlar, hayretler içerisinde sadece yürümeye başladık! O kadar tatlıydılar ki! Nereye gideceğimizi bilmiyorduk sadece yürüdük ve ilk görüşmemizdeki anın tadını çıkardık! ehe

Sonrası girdiğimiz Uykusuz Dükkan'dan aldığımız bir örnek magnetler ve benim küçük şirin Fırat anahtarlığım! Yaptığımız bence en güzel ve akıllıca şey bence buydu ki hemen üst kattaki kafeye gittik çünkü zaman kaybetmeden onlarla daha fazla karşılıklı gülüşmek, seslerini sakin bir ortamda daha güzel duymak, mimiklerini incelemek, onları yazdıkları ile kişileştirmek istiyordum. Ve bundan o kadar memnun oldum ki! Yani Mia, Vişne gerçekten kendilerini anlatıyorlar. Hiçbir yapmacıklık yok, hiçbir abartma, değişim yok yazdıkları salt kendi. Mia emin olun ki blogundaki kadar neşeli, hatta daha fazla! ve Vişne emin olun ki sık göstermese de çok güzel gülümsüyor!

Mia'nın derdi benimde derdimdi! fotoğraflarda kötü çıkmak hele ki böyle tek şansın olan durumlarda ama neyse ki kazasız belasız atlattık!

Mia'nın ayrılması gereken saatte Vişne ve ben de kalktık! benim daha bir saat zamanım vardı ve birlikte geldiğim arkadaşlarımdan iç rahatlatıcı bir mesaj aldım. Onlarla İstanbul'da eğlenememiştim sonuçta. Diğer bir deyişle Taksim'de onları ekmiştim. son bir saatimi onlarla geçirir miyim ki diye düşünürken en yakın arkadaşım ''summer'ım bizle buluşmak istiyordun. Aceleden ayrılmadan önce söyleyemedim ama lütfen saçmalama. Ben her gün yanındayım ama onlar değil. Biz alınmıyoruz. Keyfini çıkar'' dedi.  Mia ile çoook zor olan ayrılmamız ardından Vişne beni sahaflara götürdü! Orası benim gibi retro aşığı biri için ikinci el kitapları, posterleri, plakları, afişleri ile adeta cenneti! Burada ekstra bir teşekkür Vişne'me çünkü gerçekten çok güzle fotoğraflarımı çekti! Blogunda bahsettiği gibi fotoğraf çekmeyi çok seviyor ehe

Gece 1de evdeydim. Serviste Mia'yla kısa mesajlaşmamızla ona olan teşekkürlerimi sunduğumu, eve gelince yatmadan önce Vişne'nin isteği yani ''Eve girince mutlaka mesaj at merak ederim yoksa'' demesi üzerine, gözlerim kapanmadan gönder tuşuna basmayı başardığımı hatırlıyorum ehe. O kadar yorulmuşum ki!

Son olarak canım Mia'ma bir gün o romantik komediler, abur-cuburlar ile ilgili gecemizi yapacağıma inancımın tam olduğunu, yazının şarkısını ona hediye ettiğimi ve en son yazdığım iyilik yazısında yorum olarak bana iyi ki varsın demişti, yazımda da ''size ''İyi ki ki varsın'' dediyse, siz küçük bir çikolata ile yanına gidip bunu söyleyin'' demiştim. Umarım onlara getirdiğim çikolata ile arasındaki ilişkiyi çözmüştür! eheh

Vişnem'e ise bana hediye ettiği şirinlerden bir karakter olan anahtarlık için çok teşekkür ediyorum ve burada bitmediğini hatırlıyorum çünkü o koşuşturmada onunla olan hayalimi gerçekleştiremedim. Oturup karşılıklı kahve içmek, seninle de bir gün bunu yapacağız vişnem!

Buyrun şarkımız.

8 yorum:

  1. summer'ıımmm!!

    ne harika anlatmışsın o günü yeniden yaşadım okurken.

    heyecanlandım bi de. ahh ne güzeldi o gün ve gülüşmelerimiiiiz :)

    bi daha gel bi daha gel sen hep gel ya da biz de gelelim ama bu görüşme son olmasın ilk olsun :)

    sen çok tatlısın summer blogundan daha tatlı, gçörünenden daha tatlı.

    herkesin senin gibi bi arkadaşı olmalı ve ben çok şanlıyııım :*

    çikolatanın sırrı buymuş demek ama asıl sen iyi ki varsın canım summerım! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok çok güzeli değil mii!

      evet ilk olsun bu ve inan ben daha çok şanslıyım! :*

      sende iyi ki varsııın! ehe

      Sil
    2. hahah inanın o günü yaşamadan bile ordaymışım gibi hissedebildimm ^^

      Sil
  2. :) imrendim bende valla ne güzel blog arkadaşlıklarını seviyorum. Mianın yazısında buldum hemen takibe aldım seni.
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şanslıyız böyle arkadaşlıklar için :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ay akşamında da bana uçurulan buluşma haberleri benim tatlı bir kıskançlık içine girmem. Ben niye orada değilim diye çığlıklar atarak evin için dolanmam. Şaka şaka :) O kadar da değil. Ama orada olmak isterdim çok. İnşallah bir dahaki buluşmada bendeniz eski url kırmızı balonlu kız olaraktan orada olucam:( Öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hızlı oldu en çok iletişimde olduklarım ve hemen ualaşabildiklerim, alelacele oldu kırmızı balonlu kız'ım! :)

      inşallah biz bunun son değiş ilk olduğunu biliyoruz! Bir dahakine sende varsın! Keşke sende olsaydın.

      Gerçekten vişne mia ve sen benim ilk arkadaşlarımsınız! yeriniz çok ayrı! :)

      şimdiden dua etmeye başlamalı ehe

      Sil